
Ibid.
"The Ends of Zionism: Racism and the Palestinian Struggle"
Massad, on the refugees of the Jewish exodus from Arab lands, in "Curriculum reform should start in the U.S. and Israel," Al-Ahram, 2003
On Jewish Refugees from Arab Countries
Ibid.
"The Ends of Zionism: Racism and the Palestinian Struggle"
Massad, "Deconstructing Holocaust Consciousness", Journal of Palestine Studies, 2002
On Alleged Zionist Collaboration with Nazi Germany
Massad, "Deconstructing Holocaust Consciousness", Journal of Palestine Studies, 2002
On American Jewry
In allen Völkern, in denen Juden als Geduldete lebten oder heute noch leben, erwiesen sie sich als Störer des inneren Friedens und damit als Vernichter natürlich gewordener Volksgemeinschaften. Das Alte Testament der Bibel, von dem die Juden behaupten, dass es ihre Geschichte enthalte, ist zugleich die Geschichte von Völkern, die von den Juden materiell und geistig zugrunde gerichtet wurden. Der Jude hat sich aber nicht allein als Störer der natürlichen Entwicklung in den Völkern erwiesen. Er ist auch der Vernichter des Friedens unter den Völkern.
Stürmer, October 17, 1940
Ibid.
"The Ends of Zionism: Racism and the Palestinian Struggle"
Excerpts from a Friday sermon on International Jerusalem Day http://www.memritv.org/clip_transcript/en/1575.htm (October 5, 2007)
2007
Radio Interview, March 10 1999 http://www.geocities.jp/bobbby_b/mp3/F_05_3.MP3
1990s
The Defender's Guide for Life's Toughest Questions (2011)